obchodní podmínky

Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

  1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

POSKYTOVATEL

Poskytovatelem se rozumí Helena Marie Harvotová - Autoškola U Červeného mlýna, IČ 706 88 915, U Červeného mlýna 1, 612 00 Brno,  tel.: 739 122 002, e-mail: autoskolaucervenehomlyna@gmail.com, vystupující pod obchodním názvem Autoškola U Červeného mlýna, s níž Objednatel uzavřel Smlouvu.

OBJEDNATEL

Objednatelem se rozumí každá osoba, která uzavře s Poskytovatelem Smlouvu o poskytování služeb (dále jen „Smlouva“),

Objednatelem se rozumí každá osoba, která uzavře s Poskytovatelem Smlouvu o poskytování služeb (dále jen „Smlouva“) které spočívají ve výuce a výcviku žadatelů o řidičské oprávnění a o kondiční jízdy/ zdokonalování řidičských schopností u vozů spadajících do skupiny B, pro které má Objednatel již platné řidičské oprávnění (dále jen „Služba“).

OBECNÁ USTANOVENÍ

Tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) upravují vzájemná práva a povinnosti Poskytovatele a Objednatele vzniklé v souvislosti nebo na základě Smlouvy uzavřené mezi Poskytovatelem a Objednatelem.

Ustanovení Obchodních podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Ve Smlouvě lze sjednat ustanovení odchylná od Obchodních podmínek, přičemž taková ujednání mají přednost před ustanoveními Obchodních podmínek.

Poskytovatel si vyhrazuje právo Obchodní podmínky měnit či doplňovat. Tím nejsou dotčeny smluvní vztahy vzniklé před účinností takových změn či doplnění.

Právní vztahy Poskytovatele a Objednatele výslovně neupravené těmito Obchodními podmínkami se řídí zákonem zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a u Spotřebitele i zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Objednatel je povinen dodržovat veškeré povinnosti pro něj vyplývající z těchto Obchodních podmínek.

 

  1. SMLOUVA

Smlouva může být mezi Poskytovatelem a Objednatelem uzavřena na základě odeslání vyplněného objednávkového formuláře na konkrétní Službu (kurz kondičních jízd) Objednatelem, a to přes webové stránky Poskytovatele  (dále jen „Webové stránky”). Seznam kurzů nabízených Poskytovatelem se včetně jejich popisu a ceny nachází na Webových stránkách www.autoskolaucervenehomlyna.cz. Nabídka kurzů se může měnit.

K uzavření Smlouvy dojde okamžikem doručení e-mailu s potvrzením objednávky do e-mailové schránky Objednatele. Přílohou potvrzení objednávky je aktuální znění Obchodních podmínek a odkaz na rezervační systém pro výběr termínu. Výběr termínu v rezervačním systému je potvrzen Poskytovatelem. Do doby potvrzení termínu se jedná o preferenci Objednatele.

 

  1. OBECNÉ PODMÍNKY POSKYTOVÁNÍ SLUŽBY

Poskytovatel bude Službu poskytovat řádně a včas s vynaložením veškeré profesionální péče. Při poskytování Služby je Poskytovatel povinen postupovat v souladu s relevantními právními předpisy. Poskytovatel poskytne Službu prostřednictvím osobně anebo prostřednictvím třetích osob.

Služba je poskytována v čase dle možností Poskytovatele s přihlédnutím k preferencím Objednatele, které zvolil prostřednictvím rezervačního systému.

Objednatel je povinen zajistit Poskytovateli veškerou součinnost potřebnou k poskytování Služby na základě Smlouvy.

Objednatel je povinen čerpat Službu dle potvrzené Rezervace. Pokud se nemůže dostavit, je povinen včas (nejpozději 24h denně telefonicky, sms zprávou, e-mailem nebo přes jiné dostupné komunikátory - messenger / instagram) informovat Poskytovatele a domluvit si náhradní termín. Pro zahájení předmětné jízdy Poskytovatel čeká na Objednatele vždy max. 10 min po domluveném začátku potvrzené rezervace.

Pokud nebude moct být potvrzený termín Služby ze strany Poskytovatele  dodržen, bezodkladně poskytne Objednateli náhradní termín.

Poskytovatel zavazuje umožnit Objednateli absolvovat počet vyučovacích hodin jízd, který si objednal v rámci Objednávky. Vyučovací hodina trvá 45 minut.

Začátek jízdy je na domluveném místě dle potvrzení objednávky, pokud se Poskytovatel s Objednatelem nedomluvil jinak (např. sms zprávou, či zprávou přes jiný komunikační systém.

Objednatel může zrušit rezervovanou Službu nejméně 24 hodin před jejím domluveným zahájením. Pokud se Objednatel nedostaví na jakoukoliv domluvenou jízdu včas a bez omluvy a v dle těchto Obchodních podmínek jízdu nejméně 24h předem nezruší, tak je Poskytovatel oprávněn vybrat za ušlý zisk.

Objednatel může služby čerpat nejpozději 6 měsíců od Potvrzení objednávky. Pokud do té doby služby nevyčerpá, uhrazená částka přepadá poskytovateli.

Dárkový poukaz může být vystaven jakýkoliv typ kondičních jízd dle nabídky na webových stránkách Poskytovatele. Dárkový poukaz nelze hradit na splátky a jeho platnost je 12 měsíců. Dárkový poukaz je platný na uvedené jméno na poukazu a nelze čerpat na jinou osobu nebo jinou než objednanou službu. Na služby vyplývající z dárkového poukazu se vztahují obchodní podmínky. Nebude li poukaz vyčerpán, jeho hodnota propadá Poskytovateli.

 

  1. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Odstoupení od smlouvy lze kdykoliv během poskytovaných služeb. V případě odstoupení od smlouvy Poskytovatel vrátí peněžní prostředky, které Poskytovatel přijal.  Peníze Vám vrátíme způsobem, kterým jsme je od Vás obdrželi. Částka bude ponížena o poměrnou část již poskytnutých služeb.

Poskytovatel může odstoupit od smlouvy, jestliže žadatel opakovaně porušuje podmínky smlouvy s tím, že se opakovaně nedostavuje na sjednané vyučovací hodiny a hrubě opakovaně nerespektuje pokyny Poskytovatele.

Poskytovatel je oprávněn dále neposkytovat Objednanou službu, pokud žadatel pozbyl zdravotní způsobilosti k řízení motorových vozidel, byl mu vysloven správním orgánem a nebo soudem trest zákazu řízení motorových vozidel, během výcviku zvlášť hrubým způsobem opakovaně porušuje pokyny instruktora a tím ohrožuje bezpečnost silničního provozu, majetek Poskytovatele nebo život a zdraví ostatních účastníků silničního provozu.

Poskytovatel si vyhrazuje právo neposkytnout Službu, pokud Poskytovatel vyhodnotí povětrnostní podmínky nebo oblečení / obuv Objednatele jako nevyhovující, či nastanou nenadálé poruchy na vozidlech, nebo je Objednatel zdravotně nebo technicky nezpůsobilý k řízení motorových vozidel např. pod vlivem návykových látek.

Objednavateli se doporučuje dostavit k čerpání služby ve vhodné, pevné obuvi, nevhodná je obuv pásková, s podpatky nebo volnou patou, tvrdou a tuhou podrážkou (kanady, treková obuv, pohorky…).

 

  1. PLATEBNÍ PODMÍNKY

Objednatel se zavazuje Poskytovateli zaplatit za poskytování Služby na základě Smlouvy částku ve výši, která je uvedená na webových stránkách u Objednatelem vybraného kurzu (dále jen „Odměna“) a uvedena v potvrzení Objednávky a to v termínu uvedeném na zálohové faktuře zaslaném e-mail Objednatele nebo nejpozději v den začátku poskytování Služby

Poskytovatel a Objednatel se mohou dohodnout na úhradě Odměny ve splátkách dle individuálně sjednaného splátkového kalendáře. 

V případě, že se Objednatel dostane do prodlení s úhradou Odměny budou mu poskytnuty pouze služby do výše této částky.

Částku lze uhradit v hotovosti nebo bezhotovostně vkladem / převodem na účet poskytovatele, který obdrží v potvrzení Objednávky.

 

  1. REKLAMACE

Objednatel má právo uplatnit u Poskytovatele reklamaci vadného plnění Poskytovatele, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 6 měsíců od předmětného plnění Poskytovatele.

Pokud je vada plnění odstranitelná, tak může Objednatel žádat náhradní plnění nebo přiměřenou slevu z odměny.

V případě, že není možné vadu plnění odstranit a tato představuje překážku řádného využití Služby, tak může Objednatel odstoupit od Smlouvy, nebo žádat přiměřenou slevu z odměny.

Reklamaci plnění Poskytovatele lze uplatnit osobně na pobočce Poskytovatele, poštou nebo e-mailem na adrese autoskolaucervenehomlyna@gmail.com. Poskytovatel na základě uplatnění reklamace vystaví Objednateli písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem a jakým způsobem vyřízení reklamace Objednatel požaduje.

Poskytovatel rozhodne o reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od obdržení reklamace, pokud se Poskytovatel s Objednatelem nedohodnou na delší lhůtě. Po marném uplynutí této lhůty má Objednatel stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení Smlouvy.

Po vyřízení reklamace vydá Poskytovatel Objednateli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace vč. případného písemného odůvodnění zamítnutí reklamace.

 

  1. OSTATNÍ

Spotřebitel má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu ze Smlouvy. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz

Objednatel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.

Jak Poskytovatel zpracovává osobní údaje Objednatele je popsáno zde.

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. 3. 2024.